JAPANESE ANIMATION CLUBへようこそ☆ Japanese Animation Club : What happened during the contest????

Halaman

Jumat, 13 September 2013

What happened during the contest????

Member The Kingz 
-RomanceKingz
-EcchiKingz
-OppaiKingz
-HentaiKingz
-Iva Kingz

Member The Unknown
-Manusia Hina
-MoeMoeKyun
-YuzukiAiko


:D selama contest itu, IvaKingz dari group The Kingz dapat FirstBlood dari YuzukiAiko , kelompok The Unknown :D congratulations! 

:D during the contest, IvaKingz from The Kingz group get the FirstBlood from YuzukiAiko , The Unknown team :D congratulations! 


Di game awal, Manusia Hina ( The Unknown ) dapat mengalahkan dan carry game timnya menuju kemenangan, walaupun dengan kesalahan yang dibuat oleh YuzukiAiko . 
Di pertengahan game, Manusia Hina dipojok oleh HentaiKingz dan EcchiKingz. Tetapi dengan HentaiKingz dan EcchiKingz sibuk dengan mencari musuhnya, MoeMoeKyun dan YuzukiAiko push lane mereka. 
Dengan score Manusia Hina 14-1 , dan tim TheKingz sudah mulai menghilangkan game mereka, The Unknown menyerahkan diri dan kalah dari game Dota. 

At the beginning of the game, Manusia Hina ( The Unknown ) carry his team to victory, even with YuzukiAiko's mistake with the FirstBlood.
At the Middle game, Manusia Hina got cornered by Hentai kingz dan EcchiKingz.
But with HentaiKingz and EcchiKingz busy with their enemy, Manusia Hina, MoeMoeKyun and YuzukiAiko from team The Unknwown push their lanes.
With Manusia Hina's score 14-1, and team TheKingz starting to loose their game, The Unknown forfeit and surrender.

The Winner is TheKingz .
:b 






 ( sorry with the bad editing and quality :b ) 



1 komentar: